אלו שנים עשר חברי הכנסת שאין ברשותם דירת מגורים

    כשהנתונים נחשפו אמר כץ כי הוא מתנצל שהוריו והוריה של אשתו הורישו להם דירות.
    ישראל פריי No Comments on אלו שנים עשר חברי הכנסת שאין ברשותם דירת מגורים

    חושבים שמצוקת הדיור שייכת רק לדלת העם? – תכירו את האנשים שהצליחו להגיע למשכן הכנסת אך לא לדירת מגורים • וגם: מי הח"כ החרדי העשיר ביותר? מי רשום באשקלון ומוכר וילה בסביון? ורכושו של איזה ח"כ מסתכם בשני זוגות אופניים? • סקירה

    כשהנתונים נחשפו אמר כץ כי הוא מתנצל שהוריו והוריה של אשתו הורישו להם דירות.
    23:57
    14.05.24
    אבי יעקב No Comments on חיסול ממוקד: פעילי חיזבאללה חוסלו בלב העיר צור

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    120 אנשים מחזיקים בידם את מפתחות הפתרון למצוקה המעיקה על מרבית ישראל, הלא היא מצוקת הדיור. העלייה התלולה במחירי הדירות ואי היכולת של זוגות צעירים לרכוש דירה במחיר סביר – מביאים בעיקר לחילופי האשמות בין הרשויות וגלגול האשמה והאחריות איש על רעהו, אך מענה למצוקה טרם נראה באופק.

    'דה מרקר' יצא במסע מקיף לבדיקת נכסי הנדל"ן שחברי הכנסת עצמם מחזיקים ברשותם. חלקם נענה לאתגר וחשף את הנתונים, אחרים התעלמו ואף "התרעמו" על החיטוט בחייהם הפרטיים.

    מתוך הפרויקט של 'דה מרקר', ליקטנו מספר פרטים מעניינים: למרבה האירוניה, שר הרווחה חיים כץ מחזיק שני בתים ביישוב שוהם – בו הוא מתגורר – בנוסף לדירה בפרויקט יוקרה של גינדי בפתח תקוה ודירה בבני ברק שחולקה לשניים. כשהנתונים נחשפו אמר כץ כי הוא מתנצל שהוריו והוריה של אשתו הורישו להם דירות.

    השר גלעד ארדן, שבעמוד האישי שלו באתר הכנסת נכתב כי הוא גר באשקלון, מכר לא מזמן בית בסביון ששוויו נאמד ב–7 מיליון שקל. כיום יש לו דירה בתל אביב. לדב חנין יש בית בתל אביב שבו הוא מתגורר, חצי דירה בתל אביב וגם חצי דירה בערד שניתנה בירושה.

    שר הבריאות יעקב ליצמן מחזיק בדירה בת 2.5 חדרים בה הוא מתגורר בירושלים, בשווי של כמיליון וחצי שקלים. וח"כ משה גפני מחזיק בדירת 5 חדרים בקומה שלישית בבני ברק. שווי ביתו של אריה דרעי בירושלים מוערך בקרוב ל–5 מיליון שקל, וזה מלבד בית הנופש בספסופה ורכוש נוסף בירושלים אשר חלקו בהם לוטה בערפל.

    ח"כ יצחק וקנין סירב לשתף פעולה: "למה אני צריך להגיד מה יש לי ומה אין? אני קודם כל אדם פרטי. היום אדם לא יכול להסתיר כלום אבל אתם מרשים לעצמכם דברים שלא מקובלים בשום מקום בעולם".

    עוד מ'דה מרקר': ל-12 ח"כים אין כלל דירה, ביניהם גילה גמליאל. מירב בן ארי נרשמה, לדבריה, לפרויקט מחיר למשתכן. אורן חזן גר עם הוריו באריאל. חיליק בר בתהליך רכישה, אורלי לוי־אבקסיס בונה בית ביישוב החדש שלפים, וגם לרוברט אילטוב דירה אחת בשלבי בנייה. סתיו שפיר, אמיר אוחנה, מיכל בירן, קארין אלהרר, איציק שמולי, יואל רזבוזוב ותמר זנדברג גרים בשכירות.

    ולסיום: שני חברי כנסת מתגוררים בקיבוץ, כך שלמרות הרכוש הנאה שסביר להניח יעבור ביום מן הימים לרשותם – פורמלית, כל רכושם של הקיבוץ, וגם ממרום גילם, מעמדם ופועלם, אין להם דירה משלהם. ילין הבהיר כי רכושו מסתכם ב"שני זוגות אופניים ממש יקרים".



    0 תגובות